Als x [...]quote:Op maandag 11 oktober 2004 14:17 schreef hyperfuzz het volgende:
Post dan ook meteen de juiste constructie
Inderdaad, dat leest erg irritant, misschien dat het door Engelse invloeden komt ofzo?!quote:Op maandag 11 oktober 2004 14:46 schreef GM-Damnition het volgende:
Wat nog veel vaker fout gedaan wordt, zijn woorden los schrijven terwijl ze aan elkaar horen.
Dat is helemaal jammer inderdaad. Ik stoor me bij spreektaal nauwelijks aan als i.p.v. dan, maar andersom vind ik het tenenkrommendquote:Ook kom ik nog vaak een zin tegen als: 'auto A rijdt drie keer zo snel dan auto B.'![]()
brrrrrrrrr!!!quote:Op maandag 11 oktober 2004 14:17 schreef hyperfuzz het volgende:
Post dan ook meteen de juiste constructie
Dat is niet in alle gevallen erg vind ik, bijvoorbeeld in het geval van hen en hun. Taal is levendig en daar is in principe niets mis mee maar als schaap zijnde is gewoon lelijk vind ikquote:Op maandag 11 oktober 2004 15:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het allerergste is dat dit soort constructies, als maar genoeg mensen ze fout doen, op den duur gewoon 'goed' worden.
Nou, "Hun doen dat altijd" vind ik toch best erg hoor.quote:Op maandag 11 oktober 2004 15:09 schreef prinsrob het volgende:
[..]
Dat is niet in alle gevallen erg vind ik, bijvoorbeeld in het geval van hen en hun. Taal is levendig en daar is in principe niets mis mee maar als schaap zijnde is gewoon lelijk vind ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |